לחלום על 800 בפסיכומטרי כל אחד יכול, כולל אותי. זה גם מה שעשיתי. בפועל אני אחד מאותם מועדי פסיכומטרי, או אם תרצו נפלי פסיכומטרי. אם הייתי בצבא והיו מזהים אותי כנפל פסיכומטרי היו שמים סביבי סרט סימון לבן ומרחיקים את כולם 100 מטר. אחר היו מזמינים את היחידה לסילוק פצצות. אני הייתי חושב שזה קצת מוגזם, אני אמנם נפל, או אחד מאותם מועדי פסיכומטרי, אבל להזמין את היחידה לסילוק פצצות זה קצת מוגזם. אני יכול להסתלק בעצמי, באמת כאילו, אני יודע מתי אני לא רצוי.

הבנאדם לומד, משקיע, מתרגל, נרשם לקורס, חולם על 800 בפסיכומטרי ונכשל בטירוף, אחד הכשלונות המפוארים ועם זאת הגרועים בהיסטוריה, ואוטומטית שמים סביבו סרט סימון ומרחיקים אותו מהחברה הנורמטיבית. תשמעו לא יודע למה אתם צריכים להיות כאלה. מתייחסים אלי כמו אל פגז מרגמה שלא התפוצץ, כמו מטען קלימגור שפספס את המטרה, כמו מקלע מאג עם מעצור רציני. אני לא סופר אתכם, בשנייה שאצליח להתיר את סרט הסימון הלבן הזה שסביבי אני הולך להוציא 800 בפסיכומטרי. אתם תראו, אני הולך להפציץ.



Leave a Reply.